@Roy берёшь и фиксишь, у lxr и kroluka, есть работа в ИРЛ, и у них когда и есть время свободное, они занимаются сайтом, демками, записями видосов на ютуб.
@Roy Сам пофикси
@lxr пофикси места в топе,а именно соточные рекорды ставятся на равне с 10аа рекордами
@nxvi
You can find all maps here
внешняя ссылка
and you can use this to get kz plugin on lan
внешняя ссылка
Hi, I just go deep into CS 1.6 KZ, and I was wondering as I want to practice and run some maps on LAN. Is there anything similar to kzgo (csgo kz) so I can see the maps and tiers ? I can't find anything, thanks in advance
@prestrafe_300 Можешь подробнее описать свой вопрос? Я не совсем понял что и где должно учитываться. Рекорды, которые ты записываешь на лане и загружаешь на сайт будут у тебя в профиле как рекорды сайта.
всем куку. я так понимаю, рекорды которые были поставлены на лан сервере со сборки сайта учитываться на нем не будут? идет учет рекордов только с карт общих серверов?
oh it went back after map change, np
Need help, just registered on this site completed map and lost 4638 points
@kroluk
hkz_bhop with m4a1
внешняя ссылка
To fix this, server has to also send out correct aa information to client along with server side prediction per player.
"its very hard to play 100aa climb, because if you press S midair you just stop like hitting a wall" -> some lags like this
<3 Kpoluk
"This modume implements the shared player physics code between any particular game and
the engine. The same PM_Move routine is built into the game .dll and the client .dll and is
invoked by each side as appropriate. There should be no distinction, internally, between server
and client. This will ensure that prediction behaves appropriately."
It's not limited to duckhop but any movement that is slightly different happening in 100aa that should happen in 10aa
About client's aa, unfortunately i see the weird movement when i enable aa100. Reason could be repai used compared to otpheu?